BENVINGUDA DEL SECRETARI GENERAL DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO A LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

Foto: Abel López, Secretari General de la Secció Sindical de CCOO a la Diputació de Barcelona.

Em dic Abel López i des del gener de 2014, sóc el Secretari General de la secció sindical després de ser escollit en assemblea pels afiliats i afiliades de CCOO a la Diputació de Barcelona.

Com a treballador a la DiBa, formó part orgànicament de la Subdirecció d’Edificació encara que actualment estic dedicat a jornada completa a tasques sindicals.

La meva responsabilitat és coordinar la secció sindical per donar resposta a les necessitats de la nostra afiliació i per extenció de tot el personal de la DiBa. Cercar solucions als problemes de caràcter individual o aconseguir millores a la negociació col·lectiva (que es tradueix en Acords) és part de la meva feina diària.

Som el sindicat amb més afiliació i des de la darreres eleccions sindicals al maig de 2015 som, a la Diputació de Barcelona, el sindicat més votat. Com a conseqüència de ser el sindicat més representatiu, actualment tant la presidenta com el Secretari de la Junta de Personal de la DiBa formen part de la candidatura de CCOO.

Sempre m’agrada subratllar especialment que els i les que ens unim entorn a CCOO, no només volem defensar les nostres condicions laborals a la Diba sinó que en tant que sindicat sociopolític, treballem per millorar tot allò que ens afecta també fora de l’empresa amb l’objectiu d’aconseguir una societat més justa.

En el següent enllaç teniu els estatuts de CCOO Catalunya:

L'Abel preparant el comunicat habitual per informar a tot el personal de la Diputació de Barcelona.

L’Abel preparant el comunicat habitual per informar a tot el personal de la Diputació de Barcelona.

Amb l’excusa de la crisi, vivim sota un forta onada de retallades de drets civils, socials i laborals que ens obliga a continuar mobilitzant-nos al carrer. Al nostre canal de YouTube podeu veure que CCOO DiBa no ens hem quedat de braços creuats aquests darrers anys. Ara bé, és fonamental entendre que tot just ara, potser sigui més important que mai mobilitzar-nos per evitar més retallades i recuperar els nostres drets.

La força de CCOO a la Diputació és la seva afiliació. Com més treballadores i treballadors ens afiliem i participem en el projecte sindical més gran serà la nostra força. Així doncs, afilia’t a CCOO i lluitem juntes!

Abel López.
Secretari General CCOO DiBa